Gratis kursus: Automatiske kontingenter i KlubOffice
Det automatiske kontingentsystem i KlubOffice gør klublivet lettere for jeres kasserer og giver jer med stor sandsynlighed flere penge i klubkassen. På kurset kigger vi nærmere på det automatiske kontingentsystem fra opsætning til kontingentkørsel og opfølgning.
Det automatiske kontingentsystem i KlubOffice har vundet indpas i rigtig mange fodboldklubber landet over, hvor det har hjulpet dem til en lettere klubhverdag. På dette kursus kan du få svar på spørgsmål som:
En del af kursets fokus bliver, hvordan man får fulgt op på en kontingentkørsel, når først den har kørt:
- Vi oplever, at de klubber, der får mest muligt ud af systemet, og derved sparer mest tid, er dem, der får fulgt godt op på den første kontingentkørsel - eller de efterfølgende, hvis den første glippede. Derfor vil vi gerne sætte fokus på netop den del af kontingentprocessen, forklarer KlubOfficeøkonomisupporter Marianna Sørensen.
Vi forventer, at der også vil være lidt tid til at hjælpe den enkelte klub/kasserer med de de udfordringer, som evt. måtte være specifikke for egen klub.
Det betyder, at der kun er 16 pladser på kurset.
Mere info og tilmelding
Grundet en stor IT-investering fra DBU i forhold til at hjælpe klubberne bedst muligt, tilbydes kurset uden beregning!
- Hvordan får vi overblik over, hvem der har betalt?
- Hvordan udsender vi betalingspåmindelser?
- Hvordan kan vi genudsende betalingsmail til korrekt mailadresse?
- Hvordan kan vi tilbageføre penge, hvis et medlem alligevel ikke skal betale?
- Hvad med dem, der har meldt sig ind efter kontingentkørslen er kørt?
- Hvad med dem, der ved en fejl ikke kom med i kontingentkørslen?
- Hvordan hænger det sammen med indmeldelse og samtidig betaling via klubbens hjemmeside?
En del af kursets fokus bliver, hvordan man får fulgt op på en kontingentkørsel, når først den har kørt:
- Vi oplever, at de klubber, der får mest muligt ud af systemet, og derved sparer mest tid, er dem, der får fulgt godt op på den første kontingentkørsel - eller de efterfølgende, hvis den første glippede. Derfor vil vi gerne sætte fokus på netop den del af kontingentprocessen, forklarer KlubOfficeøkonomisupporter Marianna Sørensen.
Vi forventer, at der også vil være lidt tid til at hjælpe den enkelte klub/kasserer med de de udfordringer, som evt. måtte være specifikke for egen klub.
Det betyder, at der kun er 16 pladser på kurset.
Mere info og tilmelding
Grundet en stor IT-investering fra DBU i forhold til at hjælpe klubberne bedst muligt, tilbydes kurset uden beregning!
Det afvikles d. 3. december kl. 17.00-21.00. hos:
DBU Fyn
Stadionvej 50, opg. C, 5200 Odense V (selve kurset dog i opgang E)
Der serveres et måltid mad på kurset.
Tilmeld dig kurset her: KlubOffice-økonomikursus
OBS! Ønsker man at tilmelde andre fra klubben, kan det gøres i KlubOffice via menuen Uddannelse > Åbne kurser. Dobbeltklik på kurset og søg personerne frem, som skal tilmeldes.
Se også...
Tjekliste inden automatisk kontingentkørsel
9 spørgsmål og svar om automatiske kontingenter
Nu betaler 98,8% til tiden
OKS: Kontingenter er ikke længere et stort arbejde