Infomøder om elektroniske holdkort mm.

DBU Fyn afholder infomøder rundt om på Fyn. Fokus er på de nye elektroniske værktøjer, især holdkort.


______________________________________________________________

Med spillerregistreringen følger en række nye digitale muligheder og værktøjer, herunder de elektroniske holdkort, som afløser de kendte papirholdkort fra sæsonstarten.

Men hvordan bruger man dem?
Hvad skal klubben sørge for?
Hvem kan udfylde dem?

Spørgsmålene er mange og for at sikre, at alle føler sig helt trygge ved de elektroniske holdkort, kan klubberne stille med op til 3 personer på infomøderne. Der er allerede afviklet to, men der er stadig 3 infomøder tilbage:
  • 13. marts: Tommerup BK (19.00-21.30)
  • 20. marts: Langeskov IF (19.00-21.30)
  • 27. marts: DBU Fyn (16.00-18.00)

På møderne vil den første times tid gå med at præsentere de nye redskaber - især holdkortene. Derved vil klubberne blive klædt på til selv at videreformidle brugen af de elektroniske holdkort til deres trænere. Den resterende tid til at vise de fremmødte klubber, hvordan de får lagt deres trænere (og andre holdkontakter) korrekt ind i KlubOffice, så de får adgang til holdkortene. Klubberne opfordres derfor til at medbringe en computer samt en liste med oplysninger på deres trænere;

  • Navn
  • Adresse
  • Telefon
  • Mail
  • Fødselsdato

Man kan også lægge sine holdkontakter i KlubOffice allerede nu - se hvordan her.

Tilmelding til møderne foregår via mail til info@dbufyn.dk.

Mere om de digitale redskaber
Læs mere om de digitale redskaber og hvordan de kan gøre klubhverdagen lettere og sjovere her.

Log ind